Dagen ...

2011-05-31 / 21:17:47
Dagen spenderades i största ddelen i skolan. Alla håller på i full fart med tema arbetet. För våran grupp går det väll sådär ;P Nej men vi flyter väll på ganska bra..
Efter skolan gick jag ner med Emma till  torget. Vi gick bara runt och strosade.. Det vara bara Emma som köpte hårfärg.. Jag förstår inte varför man gör sådant hemma. Men det är nog bara jag som är bortskämd :D
Mamma bråkade med min syster i morse, by the way. I slutet innan jag gick till skolan hörde jag bara att hon sa att hon vägrade åka till kroatien.. Glömt att berätta det förresten, jag ska till kroatien nästa  vecka. Så himla skönt tt få åka iväg! Har redan varit i kroatien en gång innan. Fast den gången frontalkrockade vi. Inte direkt det roligaste man kan göra på en semester.. Den här gången är det nog bäst om jag kör :D Fast då vlll ingen annan i familjen följa med :(
Massa Kramar från mig :D

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: