Filmkväll med godis

2011-10-08 / 20:10:03
fyvad svårt jag har för att uppdatera min blogg. Hur längesedan var det sist ? 3-4 månader ?
I alla fall, nu sitter man och käkar godis o popcorn medans man kollar på "the perfect man " med mystern min. Har redan sett filmen typ 4-5 gånger men älskar filmen lika mkt för det.
Imorgon blir det att dra till Liseberg med "den bästa" Becca ;) Om vi tar bilder lovar jag att lägga upp dem. Har faktist inte varit på Liseberg i år än, så får se om man åker den där nya Atmosfear. Har höjdskräck så om jag skulle tvinga mig själv att åka den så kommer jag nog att svimma. Jaja, vi får väll hoppas på det bästa :D
Just det, uppgraderade mig från en tegelsten till Iphone 4 ida ;) Den kommer dock inte förrän nästa vecka , men ändå. okej, ska nu fortsätta att kolla på filmen, puss hej ! :)
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: