Skadad ..

2011-10-10 / 20:34:51
Min dag idag såg ut så här:
• Skola
• massage
•käka sallad med carro och julia
• Åkte ner med julia o carro för att julia skulle vara med och ta lagfoto.
• Åker hem till mig.
• Ramlar med mopeden.
• Spela Cluedo med Carro och Julia.
Allt såg ljust ut tills vi skulle åka hem till mig. Jag menar hur jävla klumpig får man bli ?!
Skulle bara åka över en liten gräsplätt och så tappar däcken greppet och glider. Sen låg man helt plötsligt på marken med julia och moppen bredvid sig.
Skador ?  Jo då, moppen blev av med en backspegel och jag har fått en kula på benet och jätte huvudvärk, men men, det kunde ha blivit värre.
Imorgon åker jag in till Göteborg med pappa och Becca för att gå på gymnasiemessan. :D
Nu måste jag gå och lägga mig, huvudet tar kål på mig !

Dagens läxa: ÅK INTE PÅ VÅTT GRÄS !!


Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: