AAAHH!!

2011-10-13 / 20:49:36
Idag slutade man skolan vid halv 4. Den sista lektionen höll jag på att somna. Går det inte att göra svenska lektionerna roligare eller ?
När jag kom hem slängde jag mig på soffan och försökte somna. Men ofc så går ju inte det på dagen. Så gick in på facebook ist :P
Vid halv 6 gick jag och syster min ut och powerwalkade runt i Stenungsund. Fast efter halva vägen gick hon tillbaka, så jag fick fortsätta ensam. Efter en bit till gick jag förbi några människor. Såg ganska trevliga ut så jag log när jag gick förbi dem. Men en utav peronerna log tillbaka på ett pedofilaktigt sätt så blev lite rädd. sen när jag var på väg tillbaka såg jag dem igen. Den här gången gick dem efter mig, så jag började gå snabbare. när jag kom till en kurva där jag inte såg dem längre började jag springa.  Jag inbillade mig säkert bara, men fan vad rädd jag var !!
Har matte och no läxa till i morgon, så måste plugga nu. See ya ! :D
Bild tagen igår ! :D
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: