De senaste dagarna

2011-10-18 / 22:29:00
Oki, ni får ingen bild idag.
Det som har hänt sen i fredags  var att jag sov över hos carro med julia. Sen resten av helgen låg man hemma o sjuka. Igår satte jag i nya extensions i mitt hår, lockiga den här gången. Tog typ 2-3 h, sen fick man hjälpa mamma med att sätta i extensions i hennes hår :P Jag har kanske inte sagt det, men jag funderar på att söka in på frisörlinjen. Det står mellan att bli frisör och att bli fastighetsmäklare. Svårt val. Men som tur är så behöver man inte söka in förrän Januari.
Idag var jag i göteborg med Emma. Köpte en parfym parfym på  lindex för 99 kr, och en klänning på Vero moda. Men när jag kom hem och visade klänningen sa min syster att det var den fulaste klänningen hon hade sett. Så nu får man ta och lämna tillbaka den ...
Ha det bäst !
Oki, ni får ingen bild idag.
Det som har hänt sen i fredags  var att jag sov över hos carro med julia. Sen resten av helgen låg man hemma o sjuka. Igår satte jag i nya extensions i mitt hår, lockiga den här gången. Tog typ 2-3 h, sen fick man hjälpa mamma med att sätta i extensions i hennes hår :P Jag har kanske inte sagt det, men jag funderar på att söka in på frisörlinjen. Det står mellan att bli frisör och att bli fastighetsmäklare. Svårt val. Men som tur är så behöver man inte söka in förrän Januari.
Idag var jag i göteborg med Emma. Köpte en parfym parfym på  lindex för 99 kr, och en klänning på Vero moda. Men när jag kom hem och visade klänningen sa min syster att det var den fulaste klänningen hon hade sett. Så nu får man ta och lämna tillbaka den ...
Ha det bäst !
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: