Flytta ?

2011-10-09 / 21:09:16
Ingen liseberg i dag. Jaja, får la gå dit på vintern istället ;)
Så dagen spenderades med farmor. Båda mådde ganska dåligt så vi bestämde oss för att kolla på spindelmannen och dricka te :D
Har börjat kolla på en ny serie på MTV som heter Awkward. Väldigt bra serie faktiskt, fast avsnitten är bara en halvtimme långa och nya avsnitt kommer bara en gång i veckan. Dumma tv.
Pratade med pappa idag också om att det vore ganska roligt att flytta utomlands. Pappa gillar frankrike, men jag klarar inte av språket, precis som danska så låter det som att de spyr upp orden som de ska säga. Så jag föreslog England, jag menar språket kan jag ju redan. Men så regnar det ju typ 99 % av dagarna på året. Så då föreslog jag USA, men där kan pappa inte fortsätta med sitt arbete. Missförstå mig inte, jag gillar där jag bor på nu, men mamma och pappa har bestämt sig för att vi måste sälja. Så vi får väl se om vi kommer bo kvar i den lilla "byn" där vi bor nu, eller om vy flyttar här ifrån. Får alltid hoppas på et bästa.
Ha det bra så länge.
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: