Fota moped ?

2011-10-12 / 22:26:45
Hej hej :D
idag var jag ute och fotograferade med Emma femma fågelskrämma :)
Några utav bilderna :
Ganska bra bilder :P
Jaja, sen när jag kommit hem käkade jag och pappa sen gick jag ner och duschade, inte långt efter det plingade det på dörren, jag ville inte gå och öppna dörren i handuk så min kära syster fick göra det jobbet ist. Den som stod bakom dörren och plingade var Filip, Adrian och Johannes som undrade om jag ville hänga med ut. Inte det första man tänker på att göra när man precis kommir ut ur duschen, men, men. Jag fick slänga på mig kläder och så hängde jag med :D Vi körde runt lite i Stenungsund, och självklart är ju jag den bästa föraren utav oss tre :)
Det kan bero på att min moped går lite långsammare och att jag är tjej ;)
Men det här var min dag. Vi syns!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: